År 2009

Tänk att hela år 2009 snart har gått. Jag kan knappt fatta det själv. Fatta hur mycket saker som händer under ett år! Jag själv har varit med om rätt mycket. Mesta dels bra saker vad jag själv kan komma ihåg. Kommer tyvärr inte ihåg så mycket i början av året men så brukar det vara.

Januari - Magnus ryckte in i lumpen och allt var ganska tomt hemma. Jag och Karin roade oss med små promenader och funderade på livets alla vändningar. Jag slutar på fotboll som har varit min största sysselsättning sen barnsben.



Februari
- Var på kryssning med kusinerna och det rullade väll på i skolan.

Mars
- Var ganska mycket med Louise och vääärldens underbaraste dag på året var i just denna månad. den 7 mars då jag började lära känna Minna.

April
- Hade galet kul i skolan och var väldigt sysselsatt där. Åkte och hälsade på mormor i Skottland för första gången. I slutet åkte jag med kusinerna Hall till Liseberg och hade det galet kul.



Maj - Umgicks mycket med kompisarna i gamla Stadshagsskolan och nu började det skunka in att snart är högstadiet över. Jag och pappa börjar göra om mitt rum. Jag får en digitalkamera och slipper ta kort med min usla mobil.

Juni - SOMMARLOV! FRIHET! Börjar lära känna Minna väldigt mycket bättre och Mattias Bucht kommer in i mitt liv. Jag fyller år och blir 16! Får jättefina presenter som min dator och ett par iPodhögtalare som har varit med om mycket. MK maraton varje dag hela dan' med snuppisarna haha.



Juli
- Åker på semster till Portugal med familjen minus Magnus. Blir förtjust i Twiglight böckerna. I slutet av juli blir mitt rum klart.



Augusti - Lär känna Jimi och Sebastian. Chillar galet med Siri, Minna, Mattias, Jimi och Sebbe. Bästa sommarlovsmånaden jag någonsin har haft. Jag börjar även i gymnasiet och tycker det är helt okej.



September - Har inte kommit in riktigt i skolan och saknar sommarlovet men umgås fortfarande mycket med dom ovan som har blivit ett gäng, SCH-gänget. Minna fyller år och det blir en hel del drama. Håkan Hellström på GRÖNAN!


Oktober - Hälsar på Magnus i lumpen som han fortfarande sysslar med. Skolan börjar bli ganska chill och jag känner att mina ambitioner sjunker. Jag börjar gymma på Friskis och Svettis minst en gång i veckan. Siri fyller år och SCH-gänget åker till Siris land.


November
- Jag får en privatmattelärare för att det inte går speciellt bra för mig i matten. Äter galet mycket tårta med släktningar för alla verkar fylla år haha.

December - Skolan börjar bli en del av vardagen och det känns knappt som man gått i Stadshagsskolan. Jag och Minna umgås väldigt mycket med varandra. Det snöar galet mycket och SCH-gänget umgås fortfarande fast med lite andra personer.



Årets personer: Karin, Minna, Siri, Jimi, Mattias, Carl
Sammanfattning av året: HÄNDELSERIKT!

Kommentarer
Postat av: cookie

Ja dethär året har verkligen varit händelserikt!

2009-12-22 @ 22:27:36
URL: http://lindbacks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0