Lalala

Heej mina små småttingar! Nu är det kallt som satan ute och har varit det i några dagar. Då kan man fråga sig, var fan är snön?!?! Hoppas den kommer snart iallafall för inte ska jag gå runt och frysa utan att få något för det hihi.

Nu är det tredje december. Gud vad tiden går fort seriöst. Kan inte fatta att det är jul om typ 20 dagar. Så nu är det att storshoppa julklappar till folk men jag gillar inte att ha press på mig när det gäller sånt så dom kommer säkert bli dåliga. AJAAA!

Har så jävla mycket att plugga... Jag orkar verkligen inte fast jag får dåligt samvete. Aja på det med. Jimi kommer iallafall på söndag och då ska vi plugga gärnet hela dagen, hoppas jag *suck*.

HELGEN MÅSTE BLI BRA! Annars blir jag ledsen.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0