Live for the moment, eller?

Idag när jag satt på tunnelbanan var det en kille som stod och åt en dubbelnougat. Den blev mindre och mindre och tillslut var den uppäten. Då klirrade det till i mitt huvud. Är det verkligen värt att äta något som bara ger en några sekunders njutning? Han såg ju verkligen inte gladare ut när han hade ätit upp den. Egentligen borde man hoppa över allt onyttigt och äta nyttigt och faktiskt bli mätt. Det tjänar man verkligen på i längden. Jag brukar alltid tänka att en liten chokladbit skadar väll inte men sen kommer jag på mig själv att ha ätit upp en hel chokladkaka i slutet av dagen. NEJ DET ÄR INTE OKEJ! Så nu när det gäller mat är det fan inte live for the moment. Nu ska jag leva för en snygg kropp och beach 2010!


Kommentarer
Postat av: COOKIE!!

Jaa det är ju verkligen så! Liksom man behöver ju inte den där dubbelnougaten, och om man skulle hoppa över den kanske man känner sig sugen nån timme senare men inte dör man nästa dag ! :D

2009-12-10 @ 21:01:24
URL: http://lindbacks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0