So much to do but so little time

NUUUU ÄR DET PANIKÅNGEST ASSÅÅ!! Saker som bör göras blir inte gjort pågrund av den här datorn...
Jag behöver mitt USB minne som Minna har för att kunna ladda över gamla bilder till den här datorn. Sen känner jag att jag behöver träna men vem orkar det just nu liksom? Jag är fan hungrig också, jobbigt. Ska duscha och fixa mig snart med lite ansiktsmasker och sånt så man kanske känner sig lite fresh iallafall. Granen måste kläs och det ser ut som ett helvete hemma hos mig vilket inte alls är kul.

Idag har jag hunnit med att köpa dom sista julklapparna med Minna, Carl och Jimi. Det var KUL! Nu sitter jag och lyssnar på älsklings David Guetta. He's the KING! Ajaaaaaaaaa datorn får inte stå i min väg längre för kommer bara få ännu mer ångest höhöhööö.

PUSS OCH HA EN BRA JUL ALLIHOPA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0