It's on bitch

Rätt hyffsad dag. Jimi pratade med mig för första gången i skolan *applåder*. Har varit i stan under en rast *applåder för att vi hann* och sen var jag i stan med Siri efter skolan. Det var nääjz. Jag köpte en hårsak för nu jävlar Minna ska jag vinna tävlingen!!! Jag vet inte om den är bra men Siri sa att jag skulle köpa den så då slog jag till. Och bara för att alla ska veta har jag fått en mörkblå Boomerang jacka av min mamma och TT. Min mamma är världsa bäst.

Idag har min PM varit hos mig och jag kan förtusan VG och MVG uppgifter elegant! HIHIHI och jag fick G på mitt G-test i matte. Är så himla glad!

Nu sitter jag och chattar med min älskling (kluring att gissa vem det är). Nu ska jag spela lite spel och lyssna på musik.

 


Kommentarer
Postat av: Minna

den har jag haft ;)!

2009-11-09 @ 22:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0