Att det aldrig kan bli rätt

Ibland känner man att livet rullar på och inget är jobbigt och ibland känner man att nää nu får det fan ta och hända något snart eller varför är det så. Ibland kan man inte ens sätta ord på sina känslor men man känner att något är jäävligt jobbigt. Just nu känner jag att livet inte är som jag vill att det ska vara. För det första har Karin och jag kommit fram till att man inte ska panikshoppa ett par fula jeans i Linköping. Man ska inte panikshoppa över huvudtaget och när man väl gör det kan man väll köpa något som ser någorlunda bra ut. Fan vi panikshoppar när vi shoppar normalt också, helt otroligt...

Sen är det alla dessa människor som bara jaa, jag vet inte hur jag ska förklara hur jag känner över mina sociala tankar. Kanske att folk ska snacka så himla mycket om saker. Det är nog svårt att ha koll på folk som man inte kännt sen man var liten. Och varför kan det inte finnas någon liten där ute som verkligen tycker om en istället för att ta någon som är snyggare än en själv (inom pojkvänsvärlden då).

Det är så himla mycket man bara vill förklara fast det inte går!

Kommentarer
Postat av: karin

jag förstår verkligen hur det känns. Man blir aldrig vald av någon och man vill ha kompisar som man kan känna att man kan vara med som när man är med sin familj,att man kan åka på en utflykt och bara chilla istället för att alla ska försöka på allas uppmärksamhet och massa jobbiga saker händer.

2009-11-09 @ 07:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0