Botten goes toppen

Heej mina små kycklingar! Helgen har varit bra. Visst hade man kunnat festa till det liiite mer men den har liksom varit mysig och neutralt bra haha. Jag har umgåtts med en hel del festliga människor men mest med Miintosh, Zirran, Jimiboy och Mattie. Härliga ligan va!

Just nu känns allting så hiiimla bra! Varför vet jag inte men det gör det bara.

Sen kan jag även skriva att nu är det i fullgång inför beach 10 för mig och Karin. Gårdagen och denna dag gick väll sådär för mig. Kan inte rå för att Siri hade skitgoda kakor i skafferiet och att min mamma hade tårtkalas idag höhö. Men nästa vecka ska det bli andra bullar. Attbropå bullar så har jag varit helt galen i frukost den här helgen. Och idag fick jag äta harmonifrukost för första gången!!! Bästa på dagen förutom att träffa mamma haha.

Denna vecka ska det pluggas, tränas och shoppas. Ser fram emot den fakstiskt (ovanligt). Fast har 4 prov, två inlämningsuppgifter och glosor. Men det lär väll gå att klara av det med.

Just nu drogas låten Happy med Leona Lewis. Gaaalet najs! Hon är ju bra hehehe.




Kommentarer
Postat av: cookie

kan förstå att du inte kunde motstå tårtan ( särskillt om den var från LA CASITAAAA!!) hahahaha

2009-11-22 @ 21:54:48
URL: http://lindbacks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0