It's a beautiful day

Hejjjjsaan hoppppsaan! Nu sitter jag på mitt golv och skriver ett inlägg i min blogg, hehehe där fick jag till den (TILDE). Näää men idag åkte jag till skolan och då var Moa och Teo där och Moa berättade lite historier och sen så kom Teo på att vi inte hade någon svenska och jag hade ingen spanska heller så det var bara att traska till tunnelbanan i regnet. Jag börjar 12.55 med att ta svininfluensasprutan. Väl hemma tittade jag på tv och åt köttbullar och mackaroner. Nu ska jag träffa Minna och sen ska Karin med till min skola och hålla mig i handen när jag tar sprutan hihi. Jag hoppas fan jag blir sjuk av den. Skönt att ha en anledning till att "skolka" liksom.
PUSS

Kommentarer
Postat av: tilde

men åååh linnea.. -.- det heter där fick jag til-de... daaaaaah

2009-11-16 @ 13:59:56
URL: http://itsatildething.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0