Skolan i full gång igen

HEJ! Har fått lite klagomål på att jag aldrig bloggar så därför tänkte jag slänga in ett blogginlägg bara för att nöja mina läsare (Minna).

Nu är skolan i full gång igen och jag måste bara säga att mitt lov har varit helt underbart! Det är inte något jag säger utan det var verkligen heeeelt underbart! Bästa lovet med några av dom bästa kompisarna man kan önska sig.

Idag i skolan har det varit ett hett diskussionsämne, nämligen julkalendern. Jag, Emma och Julia konstaterade att när Alram Est sattes igång har julkalendern bara blivit sämre och sämre. Vi hade tänkt att skriva in till SVT om en ny vädligt smart kalender som nog kommer ta Sverige med storm. Något måste ju faktiskt göras!!!

Nu har jag och Magnus suttit och finurlat (skumt ord) på min powerpointpresentation som ska lämnas in om två veckor (tror jag). Den är inte riktigt klar men på god väg att bli succé och med en storebror som designar hemsidor kan väll inget gå fel, eller?...

Nu ska jag ringa min mamma som skulle ringts för några timmar sedan höhö.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0