Slutat för dagen!

JIPPIIIE! Imorse fick jag reda på att vi inte hade någon engelska så då var det bara att gå på samhället och sen slutaaaa. Jag, Kevin och Albin gick och sa till musikläraren att vi tänkte jobba hemma istället men busiga som vi är kommer vi ju inte göra det haha (mobbat). Jag åkte hem med dom två gossarna och vi hade lite trevliga diskussioner.

Nu väntar jag på att Karin ska komma hem till mig så ska vi äta och sen gå och träna och titta på några filmer Karin har på sin mobil. Intressant att se vad det kan vara. Jag ska iallafall ta och sätta igång med powerpointpresentationen och jag måste säga att det är riktigt kul, trodde aldrig jag skulle tycka det men det är typ det ända jag tänker på nu förtiden.

Ikväll kommer min PM som ska hjälpa mig inför Matte G-testet jag har på fredag *gulp*. Sen måste jag även plugga lite spanska glosor höhö.

JUUUSTE! Igår var Karin hos mig och vi rensade ur min garderob så för er som har sätt något snyggt på mig någon gång, inte för att jag tror det, så kan ni höra av er så berättar jag vilka kläder jag tänkte slänga. Säger bara TRE FULLA KASSAR!!!! Vad är det här egentligen?!?! Min garderob är fin nu iallafall fast har en del saker att köpa in hihihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0