And I'm... out!

Är så sjukt trött i min kropp. Har gymmat med Karin i ? timmar. Minst två iallafall. Alla saker tar så himla lång tid att göra och Karin är rätt seg, suck. När jag kom hem så fick jag självklart äta KORV. Vår familj lever på korv och rester från frysen som är pyttipanna. Jag och Karin hade en diskussion om att allt kretsar runt Sixten i mitt hem. Maten och filmerna. Shit har jag någon normal romanitsk-komedi?! NÄÄÄ!!! Alltid när man är med kompisar hemma så ba "Vilken film ska vi kolla på? Vi har Bilar, Hitta Nemo, Djungelboken, Aristocats, Clonewars osv. Vi kan ju iochförsig se Rosa The Movie, IGEN...". När pappa kommer hem från Jönköping blir det att baka andra bullar.

Snart är det Grey's Anatomy som gäller. Diggar det programet stort. Även fast jag bara sett max 10 avsnitt så kan jag börja gråta ifall det händer något sorgligt. Därför ska jag börja följa det. Ett riktigt kvalitéts program helt enkelt.

And I'm... out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0