En på miljonen

Hur kan man egentligen undvika att påverkas av folk? Man påverkas hela tiden. Kan vara olika påverkningar så som grupptryck med kläder osv. Men själv tycker jag framförallt att det är ens känslor som påverkas. Jag har tänkt på det väldigt mycket den senaste tiden om hur glad jag kan bli om någon skriver något snällt till mig eller hur ledsen jag blir när någon bara säger någon liten strunt sak som inte alls är stor egentligen. Alla påverkar mig dock inte utan det är bara vissa personer som betyder väldigt mycket för mig. Tänk att just en person av flera hundramiljarders kan göra en så himla glad eller så himla ledsen. Att just en person i hela världen kan betyda så himla mycket för någon. Helt sjukt när man tänker efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0