GG next?

HEJ! Idag gick jag hem från skolan eftersom jag inte mådde så bra. Har sovit i en timme nu och känner mig mycket bättre förutom att jag fryser som bara den. Sitter i ett par mjukisar, skidstrumpor, fleecetröja, halsduk och en värmekudde men ändå är jag som en isbit. Jag och kalla väder passar verkligen inte ihop.

Ikväll blir det bara jag och pappa hemma, mysigt. Vid halv sju kommer en privatmattelärare hem till mig för första gången. Henne ska jag ha ett tag framöver eftersom min mattehjärna inte är i toppform. Fick tyvärr IG på mitt första G-test och har omprov imorgon så håll tummarna för mig att det går som det borde gå. Hihihi känner mig lite som en GG (gosipgirl) tjej med privatlärare och grejor! Tittade faktiskt på det nyss, breath taking! Deras outfits, lägenheter och framförallt hunkarna får en att skrika. Lovet it!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0