Pengar kan inte spenderas rätt

GAAH! Har panikångest över var alla mina pengar tar vägen. Jag köper så himla onödiga saker hela tiden. Den här månaden har jag nog slösat 1500 kr på saker jag verkligen inte kommer ihåg. Hur fan är detta möjligt?! Den här veckan har jag redan slösat 110 kr på en sak som kan vara bra att ha men som är så jävla onödig egentligen. Och den där Mattias Bucht lurade mig på en tjugolapp! Imorgon tar jag den tillbaka mohaha. Sen får jag dåligt samvete för att jag lovar folk saker som har med pengar att göra och att jag inte vill bjuda på smågrejor till dom ibland men gör det ändå och gissa om mitt samvete är ännu sämre efter... Oh får försöka prioritera vad som känns bra och vad som känns mindre bra när det gäller att spendera mina pengar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0