Leva i nuet

Hejhejhej! Idag är jag mycket gladare för att jag har kommit på lite saker som varit oklara förut men nu är allt på plats liksom. Känns jävligt bra faktiskt.

För någon timme sedan var jag ute och sprang. Första joggingturen för våren och det var sköönt. "Stötte" på Kissies bror som också var ute och sprang. Känns som jag alltid råkar stöta på den grabben, speciellt vid övergångsställen. Kanske ett tecken?!?! Heheeeheee. Nu sitter jag och lyssnar på lite OC musik och jag har fått upp min kärlek för serien igen efter dagens tittande med Minna the man. Undeerbart assååå. Vilken story som man skulle säga i filmvärlden!

Imorgon är det skola och det känns varken kul eller tråkigt så det är chiill. För varje dag som går är det ju en dag närmare sommarlovet och det är typ 45(?!?!) skoldagar kvar. Wooonderfuul. Men om man skulle tänka lite negativt som jag då gör kan man tänka att det här året har gått så sinnesjukt fort och vad kommer inte sommarlovet göra då?! Joo, gå fort för er som inte kopplade mitt tänkande. Sen sitter man där i skolbänken igen, tittar ut genom fönstret och ser ett ton med kall, äcklig, slaskig snöö. USCH! Näää fan jag ska leva i nuet det tjänar nog mitt humör bäst på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0