När livet sviker

Nä fan jag känner mig inte på världens bästa humör idag. Har inte gjort det de senaste dagarna.. Har blivit så sjukt arg av mig och typ bara kännt att jag vill slå folk och skrika men nu känner jag mig mest ledsen. Finns så mycket att säga men jag kan inte sätta ord på mina känslor och tankar.

Nu har jag gjort lite skolarbeten och ska förhoppningsvis dra ut och spela fotboll med Carl. Senare ska jag träffa min efterlängtade Cassandra. Snart ett år sen typ uuuh vad saker och ting förändras. Det är fan sjukt. Folk man umgicks med hela dagarna har bara försvunnit helt ur ens liv.

Just nu känns det bara som att livet står helt stilla. Inget händer för min del och det känns som att jag lever någon annas liv när det egentligen är jag som borde göra hur jag känner och sluta tänka så mycket på andra. Liksom att jag ska göra så att allas liv ska glänsa. Känns inte som jag får så mycket tillbaka ibland när jag försöker vara den som alltid ställer upp.. Jag är trottsallt huvudpersonen i min egna film, i mitt egna liv och nu ska jag försöka spela in min film på riktigt. Så det känns bra för mig och inte någon annan. Jag vill bara inte såra någon och jag vet somsagt inte var mina känslor står. Hur fan ska man ta sig till när folk slutat lyssna på en?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0