PAL fööfaaa-aan

OJ har haft 25 besökare på bloggen idag! Inte illaaa. Nu är jag lite smått irriterad för Djurgården förlorade... Men men laget är inte allt.

Idag hade jag bara en lektion i skolan och det var ljud vilket var aaskul! Sen kom mattetjejen hem till mig och ja tack det behövdes. Efter någon timmes räknande traskade jag iväg och mötte Minna för att gå och gymma. Det var väldigt skönt att få ut lite agressioner med träning och kul att även Karin, Anna och Jimi var där. Seeeeeen är det sååå att jag, Karin och Minna ska till Peace and love!!! Allt är bokat och klart och det ska bli så sjukt kul. Karin och jag har redan börjat skriva listor för fulla muggar! Vi skriver listor på allt så feta nice att äntligen skriva en lista vi får använding av haha. Imorgon ska jag till läkaren och kolla mitt ärr sen vet jag inte var kvällen bär mig men det är HEELG så antagligen till drama.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0