De människor som fått ut mest av livet är inte de som levt ett sekel, utan de som levt för varje minut.

Vad är egentligen kärlek? Jag har aldrig känt den men jag hoppas den kommer snart för jag vill känna den där känslan som ska vara så underbar. Jag kan bara tänka mig hur det känns. Att känna sig lycklig varje dag. Att hjärtat börjar bulta lite extra hårt varje gång hans namn nämns. Att bli alldeles dimmig i huvudet varje gång du tänker på honom. Att det går en sådan stöt genom din kropp att det känns som ett slag i magen varje gång han rör dig. Att titta in i hans ögon och tänka att du aldrig sett något vackrare. Att bara ligga och titta på stjärnorna utan att behöva säga något för du vet att det är ni två mot världen. Att ingen någonsin kan ta ifrån dig den känslan som du verkligen känner så starkt. Att veta att det är den här killen som gör dig lycklig och att det alltid kommer vara han som får dig att skratta. Veta att du skulle kunna dö för att få se hans leende, att få hålla hans hand. Du skulle kunna dö för honom, för utan honom, är ditt liv inget liv värt att leva.


Kommentarer
Postat av: cake

faan va man viiiiilll det!

2010-04-18 @ 22:16:47
URL: http://lindbacks.blogspot.com
Postat av: määds

ohhhhhhhhh

2010-04-20 @ 08:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0