Dagens tankar

Just nu är jag i stooort socialt behov. Känns som jag måste umgås med folk hela tiden så jag inte blir rastlös, joobbiigt. Orkar ändå inte gå ut och träffa folk i den här kalla vinterlandet. I-landsproblem verkligen...

Idag har jag gått i skolan sammanlagt 1 timma och 20 minuter. Kul liv verkligen... Blir fan lite irriterad på att min skola ligger så långt bort för om man nu slutar klockan tolv kommer man ändå hem runt kvart i ett och då känns det som hela dagen gått (y).

På tunnelbanan hem såg jag en kille. Man kan varken beskriva honom snygg, söt, het eller något alls men jag kunde inte ta ögonen från honom. Några i min klass satt och pratade på glatt om saker men jag verkligen slöt mig ute från hela världen. Kändes som en film HAHA! När fan kommer kärleken till mig egentligen? Jag orkar inte vänta länge till.

Nu hade jag tänkt att sätta mig ner och göra lite småsaker men jag vill verkligen träffa någon fast pallar inte fråga. ÅÅÅH!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0