Hejhej hemskt mycket hej

KUL! Då var man riktigt sjuk då. Eller jag är typ bra nu men är helt skakis för jag har inte ätit på en hel dag. Igår låg jag som en död fisk i min säng hela kvällen och hade feber. Fick faktiskt igång min tv i ett annat uttag men en sak som är lite panik är att kanalerna är på dom fel siffrorna om ni fattar. Jaa jag är lite speciell av mig men rätt ska vara rätt haha. Och nu när jag tittat på tv ganska mycket ser jag att filmen Valentines day har biopremiär på fredag och god damn, visst ska jag försöka få biljetter då. Det är ju typ asmycket kändisar med i den filmen och en speciell person gör att man vill se den ännu mer TAYLOR LAUTNER *dreggel*. Det är ju alla<3dag på söndag. Är faktiskt taggad inför den och gissa vem jag kommer vara med om inte min underbara flickvän hihi. Det roliga är att folk nu förtiden tror verkligen att vi är tillsammans på riktigt och det tycker jag är jätteroligt hahaha. På tunnelbanan i helgen frågade några om vi var tillsammans och det är flera som har frågat Minna sådana saker HAHA. Men vaad ska man göra jag älskar ju henne så man ska väll inte klaga.

Fan för att jag måste plugga spanska idag säger jag bara, USCH. Juuuste min pappa fyller år så det blir en hejdundrandes måltid till middag! Hoppas bara jag kan äta och slipper spy efter hihi. Fast jag har ju inte spytt så varför skulle jag spy hmmm. Nu skulle jag lätt vilja att någon kom och myste med mig i min lilla säng. Känner för att kramas för sånt gillar jag hehe.

Och juuuste jag drömde om jordens undergång. Seriöst vilken dröm, den var helt vild. Mattias har skrämt upp mig med sin dumma blogg där han skrev om 2012 buhuuu.

(Det här inlägget kände jag spårar ut lite. Är lite wooohooo i huvudet höhö.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0