Mello med gänget

HEJHEJ! Just nu sitter jag och Karin och pratar i min säng om lite old blatte stuff. A BIG NO NO! Fast lite kul är det ju att ha upplevt olika sidor av stan.

Idag vaknade jag och Minna ganska tidigt. Då tittade jag, hon och Siggelito på Aladdin och det var jätteeemysigt. Älskar att titta på film på morgonen. Efter ett tag åkte jag och Minna till Nacka forum där jag fick hem någon koftsak och ett lite extra ordinary linne *blink*.

När vi hade shoppat klart och ätit lite åkte vi hem till mig och badade yeaay. Halv åtta skulle vi möta Jimi, Siri, Mattias och Karin vid Vivo och 19.28 tittade jag på klockan när vi fortfarande låg i badet och SHIIAAAT vi måste fixa oss. Så vi gjorde det fort (Minna gjorde det) och sen drog vi och mötte upp kissekatterna. Vi köpte lite onyttigheter och åkte hem till mig och tittade på Mello (melodifestivalen). SALEM OCH OLA! <3 YEAAHHH! (Party all night /Karin!) Jahaa nu var det slut på roligheter. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0