Rekord

Igår satt jag uppe med Minna och pratade till typ fyra-fem?! REKORD seriöst. Brukar alltid få panik runt två snåret men det var så pass mysigt att jag sket i mina vanliga regler hihi. Idag vaknade vi runt tolv och gick iväg för att gymma. Minna mådde galet dåligt så jag gymmade lite själv (bra Linnea) och sen kom Jimi lite senare. Nu sitter jag här hemma i min fotölj som man får ont i rumpan av så därför täntke jag gå och käka lite lunch. Vad som erbjuds vad jag inte, hoppas bara på att det finns lite köttsak och ris kvar från iförrförrförrförrfööörr går typ haha. Vi är en riktig frysa in mat oavsett hur liten portion det är familj och jag gillare (Y).

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0