Slow ride

Föööörfaaraoo vad mitt tålamod har varitpå botten idag. Det tog mig hela 1.5 timmar att ta mig till skolan och 2.5 timmar att ta mig hem. FYRA TIMMAR MED TRÄNGSEL, SNÖ, OCH KYLA. Och ja det är dags för er att tycka synd om mig nu för det är det verkligen. Hade typ inga lektioner för det var knappt några i skolan men liiite fick jag gjort. Imorgon är jag ledig och tur det så jag slipper ta mig på äckel ersättningsbussar som aldrig kommer osv osv. Nu sitter jag hos Minna och har varit här ett tag! Tjejen har fått mig på galet mycket bättre humör och det har även Tovelithoo. Dom två tillsammans är en oslagbart rolig kombination good damn it.

Kan ni tänka er att tunnelbanorna går och man kan sitta i en långärmad tröja? Det känns svårt...


Kommentarer
Postat av: Anonym

sexxibooii till höger!

2010-02-22 @ 23:52:29
Postat av: Anonym

söta!!!! :D

2010-02-23 @ 08:16:19
URL: http://jiwel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0