Thug life

Yo yo yo. Idag var det en sådan kallad risendag. Med det menas det stora tröjor. Att vara allmänt risen helt enkelt. Så imorse smällde jag upp Magnus dörr och tände lampan när jag insåg att "shit Sixtens mormor ligger och sover här". Faaaaan pinsamt värre var det för där låg hon och var helt nyvaken när jag hade slängt upp dörren högt och tänt lampan... Jag letade iallafall fort som vinden efter Magnus stora svarta tröja och sprang genast ut där ifrån. Skolan har varit riktigt chill faktiskt men jag har mycket läxor den här veckan. Jajaaa sånt får man genomlida. Nu ska jag spela the Sims 3 som den g4mer jag är.
PUSS



Kommentarer
Postat av: Thug lord

sexyyyy <333

2010-02-03 @ 21:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0