Visa framfötterna med skills

Nu ska jag skriva av mig lite om killar och deras beteenden angående kärlek. Idag så frågade jag en kille i min klass om han kunde knyta mina skridskor och visst kunde han det. Då blev alla andra killar helt galna och skrek Albiiin är Linneas bitch och lalala. Kevin la då in några bra ord och sa "tjejer gillar gentlemän och man måste visa att man gillar dom". Grejen är att killar behöver inte skicka 40 sms några ggr om dagen för man blir ju livrädd och tröttnar fort speciellt om man inte är så "in to the guy". Det räcker med att killen ger en ett leende och då har han gjort sitt, han har visat att han är intresserad och då är det tjejens ansvar att besvara det. Gillar man honom LE TILLBAKA, gillar man honom inte kan man peka fuck you och då är det över. Klappat och klart liksom vad mer finns att säga.

Dagens visdomsord:
Det är utsidan som ger insidan en chans, men det är insidan som utstrålar utsidans glans.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är en mycket vis kvinna, du....

2010-02-25 @ 08:53:28
URL: http://jiwel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0