2010, ett år med nya tag

Ett nytt år med nya upplevelser, nytt drama, nya gläjdestunder, nya förtvivlande gråt, en ny chans till något man vill vara. Jag har alltid tyckt att nyår är väldigt överskattat. Folk lovar sig själva för mycket och sen när det väl skiter sig i början så struntar man helt totalt i löftena man skulle hålla. Men i år tänker jag faktiskt ge det nya året en chans.

Jag har ändrats så himla mycket under 2009 och jag känner att jag snart är den där personen jag vill vara. Jag ska ge mig en chans att hitta mig själv helt enkelt.  Något jag borde göra är att tänka mig för innan om jag verkligen ska säga saker för ibland när man gör det så får man världens klump i magen efter och tänker varför i helvete sa jag det där. Jag ska även sluta göra så mycket för andra utan göra det som jag känner att jag vill och det jag glädjer mig av att göra. Jag ska också sluta ta till mig så mycket av vad andra personer gör och säger eftersom jag oftast bara blir ledsen och sårad av det. Jag ska vara gladare och snällare mot dom jag verkligen älskar! Jag ska köra mitt race helt enkelt, det är trotsallt mitt liv och varför inte leva det som jag vill? PUNKT SLUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0