Helgen som varit

Heeej! Har inte skrivit under helgen men whatever det är väll ingen som bryr sig ändå höhö.

I fredags tittade jag på bio med Minnas familj minus Tove. Vi såg Snabba Cash och den var riktigt bra! Lite senare åkte jag och Minna på äventyr ute på landet. Runt klockan två åkte vi hem och landade hemma hos Siri och somnade.

Igår var jag och Minna i staden med Jimi, Mattias och Siri. Inte speciellt mycket hände och sedan på kvällen var vi hemma hos mig och myste med onyttigheter och tittade på den nya American pie som jag inte rekomenderar. Eller om ni inte gillar dirty stuff är det en bra American pie film för i den här var det verkligen INGET ALLS... Typ bara massor med nakna tjejer och fula killar som springer runt, inte så underhållande haha.

Idag gymmade vi på friskis där Mattias och Jimi också var. BIFFPOJKARNA haha. Jag och Mintzpie var fucking awsome! 2 och en halv timme gymmande är inte att leka med när det gäller oss hihi.

Imorgon är jag ledig, WOHOOO! Då borde jag göra något av dagen men jag är så himla slö så det kommer väll göras nada.

Nu ska jag fixa med min iPod.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0