Lite update sådär

Heejheej. Jag är verkligen jättedålig på att blogga ibland men känner att ingen egentligen bryr sig om vad jag skriver så då är det inte värsta grejen att jag inte bloggar heller. Men nu känner jag att jag borde skriva ett inlägg bara för att få skriva av mig lite. Jag kan ju typ sitta och läsa mina blogginlägg jättemånga gånger och ba oooh intressant. Lite lustigt sådär but that's just the way I am.

I helgen har jag självklart varit med lilla Minna. Vad har egentligen hänt? Joo i fredags var vi någonstans ute åt tjottahejti där Atals bror hade en födelsedagsfest. Ganska kul men jävligt kallt. JAG VILL HA SOMMAR! Varför all den här snön nu när julen är över....

I lördags fyllde JIMI 18 ÅR! GAAL1. Jag och Minna åkte hem till honom där han hade dukat upp värsta tårtkalaset, haha söötast! Lite andra personas var där också och det var gott och kul att träffa dom grabbsen som man inte sett på ett tag yeeaaah. Efter ett tag drog Minna och jag till mig och åt en av våra specialrätter (jag lagade den såklart) och myste med LOST. Den serien är ta mig fan riktigt obehaglig.

Idag hände det lite tråkiga saker, tyvärr. Jag och Minna har inte gjort ett skit seriöst men det är skönt för jag har blivit väldigt förkyld. Eller har varit det några dagar nu fast har inte haft tid att vila liksom. Här är det TAGGA TILL 24/7. Fast nu känner jag att jag ska börja ta det lugnt så jag inte får mina panikhostattacker som jag hade tre månader förra året. Och jaa det var verkligen tre månader, fyyyyyyfaaan vad hemskt det var!

Nu sitter jag och lyssnar på mjusic och har matteboken uppslagen bredvid mig, FUCK it, har matteprov imorgon... Och just nu är helvetet utbrytet i huset så får se om jag kommer vara hemma särskilt mycket dom här kommande dagarna. I just can't stand it!

Tagen ur Tildes blogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0