Anorexia, ja tack!

 

BLäää och blää igen. Det ända jag och Minna gör på dagarna är att sova och äta. Typ pommes, bea, kexchoklad osv osv mitt i natten och sen lite senare får vi ångest och äter vita bönor för att allt ska komma ut men vi får bara ont i magen istället. Seriöst vi är typ dumma i huvudet. Sen sover vi till tre på dagen och så är vi ändå skittrötta så vid sex sover vi lite till. VAD ÄR PROBLEMET?! Hahaaa ska bli ändring på det men jag gillar det ändå för det är skönt att bara va. Skins har vi kollat på en del också och det är nya favvo serien just nu men som sagt inget slår OC. ♥ Nää men det är ju typ våra förebilder så som de håller på liksom mhmmm. ;) Snart ska jag träffa Cassandra, sjuuukt länge sen så det ska bli kul. Sen blire bio med Carl Schnitz och ovanligt nog MINNA?!?! Shiiiit den tjejen är ju överallt. Hahaaa I'm so funny, yeeah *not*. Det är typ engelska veckorna för alla pratar engelska på stan och tillochmed här hemma blir det engelska snack. Imorgon kommer mina parentz hem och då är det slut på freedom. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0