LYCKA

Att gå helt själv eller bredvid någon man känner sig trygg med en stjärnklar natt och bara gå där helt tysta och titta upp på stjärnorna är lycka för mig. Att ro ut med en båt på en sjö en varm sommarkväll och fiska är lycka för mig. Att spela kort mitt ute på landet när man hör regnet smattra på taket är lycka. Att gå ut och lägga sig mitt på en gräsmätta i spöregnet och bara känna världen. Att känna världen på riktigt!
Det är lycka, och några av de bästa sakerna jag vet. Att bara få vara sig själv till 100 utan att behöva bry sig om någonting alls i världen. Inte känna den där pressen som oftast ligger och gnager. Att bara vara bortkopplad från allt och inte behöva bry sig ett dugg är riktig lycka för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0