Arrrrrg

Är feting arg nu.. *arg*. Blir typ det när jag är rastlös och sen ska jag göra en sak och så går det inte. Jag ville ju gå ut medan det var sol men då var en viss person borta *ledsen*. Idag har jag iallafall varit duktig. Har räknat matte två timmar med min PML (personliga mattelärare eller PMC (personliga matte coach, HAHA). Nu blev jag på bättre humör för det där lät kul! *glad* Hoppas personen kommer hem snart hehe dåå ska jag nog gå ut fast det är ingen sol men vad gör det. Mycket jaa men inte tillräckligt mycket för att jag inte ska gå ut. Idag skulle vi har boxning på gympan men inte blev det av så vi fick gå på en gång typ jahapp så gåre i ghettot eller hoodet eller vad man ska kalla det. Nä nu kände jag mig elak. Förlåt för alla som tog illa upp... *ångersam*. Hahaaahaa jag tycker jag är jätterolig och det är det inte många som gör men vhadd ska manh görah?!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0