Chachaboom

Nu var det ett tag sen jag skrev men jag har haft fullt upp. Helgen har faktiskt varit väldigt rolig. Lite spårad i slutet men sånt är awseome om man inte haft kul på länge. I fredags myste jag med älskade OC och älskade Minna i min älskade röda soffa. Karaktären Marissa Cooper kan ta min anda, oouft! I lördags var jag i stan med Karin och det var mys att få lite tid med henne och speciellt i solen! Lite senare hookade jag upp med Minhoe och vi drog till en av alla Emmor i min klass kompis. Däär var det kul och konstigt haha.

Just nu ligger jag och äter banan (favoorit frukt), tittar på The Hills som verkar gå hela dagen *yeaay* och så sitter jag och funderar lite. Ska nog haffa lite nya låtar till iPodisen och sen väntar jag på att familjen ska komma hem och laga middag åt mig hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0