DJ LINNEA IN THE MIX

Hejsan hoppsan. Livet rullar inte riktigt som det ska just nu men snart är det lov och då får man ta igen sig! Jag hade en lektion, LJUD och det var grymt. DJ Linnea hur klingar det i öronen om inte fantastiskt? Eller DJ Karre, Lelle osv osv. Kärt barn har många namn mina vänner hihi. Nää men jag funtar faktiskt på att kanske gå någon DJ kurs bara för skojs skull. Efter skolan tränade jag med Karin och vi har hittat asbra maskiner så nuu är jag taggad tills nästa träningsdag. Hann även med att träffa Minna en stund på stan och vi fick en kasse med massor av mat i så det var inte helt fel. Nu har jag pluggat matte i en timme för har prov imorgon buhuu men min snälla storebror hjälpte mig lite så får bara akta mig för paniken imorgon. Man måste ju typ verkligen tänka sig in i matteuppgifter som i verkliga livet annars går det åt pipsvängen. Nog med prat om det... Vad jag ville komma fram till är att jag faktiskt inte har mycket mer att säga nu.

Påskägg från matkassen sitter aldrig fel, bara på magen...


Kommentarer
Postat av: Anonym

UNTZ UNTZ UNTZ

2010-03-31 @ 09:09:04
URL: http://jiwel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0