Går på solsken

Tjabbaa! Nu sitter jag hemma hos Minna och tittar på lite tv. Vill tränis men det stänger om några minuter så ska typ göra lite situps och sånt här om jag orkar ta tag i det. Jag har varit hemma hos min tös sen i torsdags så det känns som att det är sommarlov. Ååååh jag längtar verkligen tills man kan vända på dygnet och göra exakt som man känner för det. Och jag vill ha en killee nununu. Jag dööööör. Det händer aldrig något i kärlekslivet. ALDRIG! Har gått och förälskat mig i Ryan Scheckler sooo fucking amazing. Var hittar man sånna egentligen? Inte på en sten i skogen iallafall...

Vad har man då sysslat med under dessa dagar? I fredags var det onödigt "spårat". Igår vare mellokväll här hos Minna med J,MB,S och CS. Kodnamn som kan vara kluriga att lista ut heeheee.. Idag vet jag inte vad som hänt. Eller jooooo jag har köpt en tisha (t-shirt) och har varit jätteglad. Im walking on sunshine liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0