Ggggorgeous

Min dag har varit fabulous. Hade mediaproduktion i tre timmar och jag tycker verkligen det är jättekul. Satt och ritade min film och den börjar arta sig. Efter det åkte jag hem och lagade mat, blev lite för mycket och tallriken blev tung som en tegelsten men det var mumsigt och jag åt upp AAALLT! Jag hann skriva lite på min svenska uppsats om J.K Rowling och titta på TV innan jag drog iväg och tränade med Minthoe. Det vaaar jättekul på gymmet för det var en rolig där som var överallt och jaaa hahahaaa. Kände mig feta vig idag också. Efter gymmandet ville ingen av oss åka hem för det var ju light ute så vi gick till ett Waynes och fikade. Eller fika och fika, jag drack en smoothie och Minna te men det var suprimomysigt! När jag kom hem duschade jag och käkade mat och sen fixade jag köket så snäll som jag är så dagen har varit hejdrundrandes bra och jag känner mig snäll. Nu datadatadata för det förtjänar jag.
PUSSIISAAAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0