Shit happens but good things too

Tjaatjaa! Smått panik över min mobil som slungades mot golvet och dog... Jag har väntat på denna dag och nu är den kommen. Kommer inte ha råd att köpa en ny på ett tag så får låna Karins så snäll som hon är. Den är konstigt men det får jag inte säga högt heheee. Hatar att mina kontakter är borta för alla blir alltid så arga när man frågar efter numret öööh.

Idag på väg hem från skolan hände en kalasbra sak fast den skulle varit ännu mer kalasbra om jag hade haffat nummer. Två stycken killar började prata med mig galet mycket och en var lite extra yummie och vi hade phett mycket gemensamt. Jajaaa om vi är menade för varandra träffas vi nog någon gång igen *hoppas*.

Jag kom hem från Cookie Crumble för någon timme sedan och vi hade det en trevlig stund tycker jag minsann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0