Sunes (Halls) skidresa

Nio timmar senare i en liten Prius sitter jag här med en del blåmärken på kroppen. Fem spänn per sms, inget internet, inga bilar eller nivå 22 klubbar. INGENTING! Jag måste vara ett hejdrundrandes underbarn som har överlevt. Neeej men tillbaka till verkligheten. Jag har faktiskt haft det jättebra på min skidresa i Norge. Underbart väder, sjukt stort skidsystem, lite folk i backen och snygga hoppkillar. Kan meddela att jag har jibbat *cool* och att jag även flygit in i en norsk unge och fått utskällning av hans mamma på NORSKA. Blev livrädd... Kan ju även berätta att min familj är som Sunes familj när vi är ute och reser. Då tänker ni säkert sällaaan men då känner ni inte min familj och det är ju synd för er *HAH*.

Det var nog bra för mig att försvinna från stadslivet  ett tag. Har kännt mig som att jag bara gör saker men att det egentligen aldrig händer något som gör mig lite extra känslosvängig. Men nu i Norge har jag typ hittat mig själv igen känns det som. Får väll se om någon vecka hur allt ser ut.. Tror jag behöver sommar och en stjärnklar himmel man bara kan ligga och titta på i tystnad bredvid någon man gillar.


Kommentarer
Postat av: Siri

Har gubben bara blivit så eller är det plöjt? o.O

2010-03-06 @ 15:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0