In our darkest hour

Många har vi ställt oss frågan varför. Varför man fortsätter göra saker när det egentligen känns fel? Hur man kan bli så förblindad av något som egentligen är självklart. Jag känner ju att något inte står rätt till. Något som känns fel inuti men jag fortsätter ändå. Alla dessa saker som egentligen är så otroligt fel. Alla ser det och jag vet att det är fel men hur jag än vrider och vänder på det finner jag ingen utväg. Utvägen vorre om du förändrade dig, inte jag, inte någon annan utan du. Hoppet börjar rinna ur mig och det är en av den värsta känslan man kan känna. Vad fan ska jag göra när ljuset försvinner på den väg jag vill gå. Den väg jag så gärna vill tro på. Jag är rädd för att ta mig fram i mörkret, rädd för att aldrig hitta ljusknappen igen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

don't stop believiiiiiing!!!

2010-05-10 @ 08:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0