KULT DAG

Heej bloggen. Det blir inte så mycket skrivande här men lite ska jag väll kunna uppdatera med. Idag har varit en rolig dag. Har fått mig att tänka på massor med annat än jobbiga saker vilket är skön....t! Hände en failad sak och sen åkte jag in till stan med Mikaela (hattens drottning), Emma, Julia och Maja fast Maja bailade oss efter ett tag. Blev aldrig trött av att gå på stan. Kan vara för min latte som gjorde mig alldeles stirrig och gud vad jag skakade när jag åkte hem. FYFANDERS FÖR KOFFEIN. Imorgon blir nog en kult dag den med. Ska försöka måla en flagga till KGY-VGY matchen eller så ska jag iallafall gå förbi och titta på allas kreativa sidor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0