Love is in the air

Helgen har varit en riktig The Hills helg, DRAMA! Den var väll rolig på sitt egna lilla sätt och den hade ju vissa ljusglimtar (killarna på stationen och vissa personer) men annars var den bara konstig. Kommer faktiskt inte ihåg så mycket av den förutom att det var en hel del drama då.

Men idag har det fan gått uppåt! Idag är Dagen med stort D! Jag är så hiimla glad för fleeera olika anledningar:

1. Den har gått sjukt himla fort
2. Jag tog mod till mig och sa hej till en viss person
3. Minna kom till min skola
4. Jag förstår ganska mycket av matten
5. Jag pratade med en person som är lite småintressant
6. Det är jul snart

GUUUD! Jag känner att jag kan övervinna såååå himla mycket just nu!!!
Love is in the fucking air man!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0