Underbar dag

Mysmysmysdag på hiiigh level gott folk! Har suttit ute hela dagen även på lektionerna jag haft. Hade mina nya skor som har gett största skavsåren men vad ska man göra! På gympan käkade vi bara glass och då fick jag reda på att någon är ledig måndag, tisdag och onsdag. Efter skolan drog jag till Odenplan och mötte upp Abbe och hon hämtade sina glasögon så hon blev sexiga Clark Kent♥. Sen drog vi vidare till Djurgården och lurade oss in på Skansen. Självklart skötte jag då snacket så ni inte tycker något är konstigt. ;) Vi tittade på de fina djuren och fikade. VÄLDIGT MYSIGT MED ANDRA ORD! (Självklart spårade vi lite också men behöver man ens nämna det för det borde ju folk förstå.)Sen åkte vi hemåt och för ett tag sen satt jag och tittade på The Biggest Loser och faaaen vad man bara vill gå ut och springa när man ser det. Skulle vilja vara med där och se hur mycket jag klarar liksom.

Behöver jag säga att det var en spårad dag på Skansen liksom?!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0