Don't blame it on the sunshine

Var ju ett tag sen man skrev. Den här helgen har bara varit jobbig på något sätt. Livet börjar kännas tungt bläää. :( På Minnas land var det faaeen mysigt liksom vi som flummar efter tolv. Och de resterande dagarna vet jag inte riktigt vad som gjorts. Har varit ute en del, grillat vid Karins båt och idag har vi haft picknick på Djurgården. Det var myspysigt för det var varmtvarmtvarmt men kalltkalltkallt i skuggan och när det blåste. Jag hade iallafall shorts för första gången i år!!! :D Ikväll kommer jag nog bli ensam men det gör kanske inte så mycket för har en del saker att fundera över. Bilder från picknicken kommer nog upp senare för just nu är jag hos Miinten (som duschar för alla som är intresserade hehe ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0