Grillat är godast


Åh damn vilken helg! Jag tycker den har varit riktigt spännande haahaaa. På valborg grillade jag och några i Skinnis. Eller grillade och grillade. Tilde gjorde massor med tidningspappersbollar och för varje boll fick jag en bränd marsmallows så creds till Tilde som gjorde min valborg liiite godare. Sen drog jag och Minna till Nacka där det var lite för mycket folk, lite för mycket killar som lekte balla och lite för mycket blodiga jackor. Allt var lite för mycket helt enkelt men jag hade trevligt ändå tycker jag minsann. I lördags vaknade jag och Minna runt två tiden, gick upp och gjorde en hejdundrandes måltid med grillat kött/korv och chokladpudding och så tittade vi på två avsnitt av OC. Senare på kvällen drog vi till Karins båt på Långholmen där Mattias, Carl, Jimi och Siri var. Vi grillade lite mer lyckat där och jag åt fem korvar *REEEKORD*! Vi spelade även UNO och det fuckade ur lite som vanligt men jag hade det trevligt hihi. Idag blir det grillade hamburgare och faaaen vad mycket grillat det har blivit på senaste tiden men grillat är godast! Idag har jag varit ute och sprungit sportrundan med Karin. efter det har jag varit i någon slags koma, satt på balkongen i solen och somnade sen när solen försvann gick jag och la mig i soffan. Efter en timme kommer Sixten och hans kompisar och skriker "DÄÄÄT HÄÄÄR ÄÄÄR VÅÅÅR SÅÅÅFFAAA!" så jag går in och sover en timme i min säng och nu ska jag försöka plugga spanska för känns som jag börjat vakna lite nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0