When someone tells you they love you, you suddenly get a whole new wiev on life.

Har inte varit så pepp på att skriva men nu känns det som att lyckan vänder, förhoppningsvis. Helgen har faktiskt varit bra om man ser tillbaka på den liksom. I stundens hetta brukar man ju oftast inte märka saker om ni förstår vad jag menar hehe. ;) I fredags var jag i Rålis och tjillerillade lite sen åkte Minna och jag till något berg där det var lite mystiskt eller nää men det var väll rätt kul om jag hade varit på lite bättre humör. I lördags så solade jag M,K och S hela dagen sen drog vi och the gang på en fezt fast Jimi och Siri dumpade oss så det blev bara jag, Minna och Mattias. Kan väll säga att det var en jävligt intressant kväll för folket där var lite smått roliga och det var ju nice att lite andra saker löste sig också. Oooooch igår då så var jag och Minna (FÖRVÅNADE?!) på min mammas konsert grej och där var tydligen Madde också och den var lite lustig. Idag då så gick jag hem från skolan vid elva, solade lite på balkongen innan jag somnade i soffan och drömde väldigt konstiga drömmar... Snart bär det av till Krillan för att spela tennis med familjen förutom Magnus då som är i Malta. Skypeade faktiskt med honom nyss. :thumbup:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0