Gratis dag = bra dag!

Idag har varit en riktigt bra dag. Inte bara av att solen lyste och att jag sett allmänt bra ut (EGO HEJ) utan för att det har varit en gratis dag! Dagen började med att jag har NP i Engelska som går ganska bra. Så har man tre timmars håltimmar och vad gör man inte på den om inte åker till stan med poco loco Värmlänningarna och Emma. Vi käkade donkish och sen kom Julia när jag började hugga in på en mjukglass i solen. Sedan var det bara att återvända till skolan och sen till Västermalmsgallerian där jag hade feta tur med att få en goodiebag. Efter ett tag drar jag och Karin till henne och så ser vi glassbilen och ba näää nu slår vi till på riktigt så vi köpte 12 st sandwichisar för 99 kr. Nu känns det lite lagom onödigt sådär men vafaan ska man gå in för något ska man gå in helhjärtat. Nu kanske ni tror att gratissakerna är slut men nej nej när jag kommer hem ligger ett brev och väntar på mig med två gratis entré biljetter till Gröna Lund. WOHOOOWIII! Nu sitter jag och "pluggar" med Karin men hon är så sjukt distraherande så jag vet inte vad jag ska ta mig till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0