Im about to freak, come and rescue me

Jaa kom och rädda mig någon för inte vet jag hur livet ska sluta om det går i denna takt! Hahaaa jag vet inte vad jag skriver, lite vimzig sådär.

Idag gjorde jag ingenting på ljud utan var inne på facebook 1000 ggr som Mikaela beskrev hela situationen. Efter skolan åkte jag hem till Karin och blev bjuden på en festmåltid med spagetti och kyckling medan vi satt och tittade på Wild Kids. Det går inte så bra för Lejonen men snart så! Några timmar senare åkte jag tillbaka till skolan och gjorde matte g-test och det gick väll halvtarvligt men får hoppas på det bästa. Sen blev det gym med Cookie och Mattias och Jimi var där. Grapparna har ju börjat få muskler = me like! Snart blir det sängdags för jag är en riktig sjusovare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0