Sex, våld och alkohol på daily basics


Ville ha en cool bild på mig vid en staty men Karin ligger i sängen och ställer inte upp för laget...

Idag har det varit en jätterolig dag. Har hänt så sjukt mycket saker under helgen i min klass och allas olika berättelser på det hela har bara varit helt underbart. Så man kan säga att jag skrattat väldigt mycket. Idag har även mattetjejen varit här och har väll fått det mesta gjort inför provet imorgon men det är lite jobbigt för jag slutar elva och måste åka tillbaka till skolan vid tre för att göra det satans provet men sådana dagar behövs väll också. Ska nog över till Karin på småtimmarna så det är väll inte fel. Nu har jag varit på promenad med Minna och jaaa det var lite mysigt sådär. Minna har blivit detektiv och har varit jätteduktig på senaste dagar så heej vad bra du är (ibland)! Hiiihiiiiiihi jag är buzig och nu ska jag sova. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0