Shop until you drop

Igår var jag med "värmläningarna" i min klass. Minna och jag åkte hem till Emma där Anna och Nelly också kom efter ett tag (måste bara säga att jag hatar att det går tre Emmor i min klass!!!) och chillade lite där sen blev det lite knas med planerna så jag och Minna traskade vidare och sen skiljdes vi åt. Jag gick hem och sov vilket var det skönaste jag gjort på länge. Idag har jag shoppat med mamma och jag har fått hem jättefina saker. Orkar inte visa bilder men har på mig en tröja som ni kan få se hihi. Snart ska jag träffa Minna i stan (woohoo mer shopping?!) och ikväll vet jag inte om jag pallar med som är planerat men det är väll kul när man väl är där.


Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar poserna //jimbo

2010-04-25 @ 22:52:30
Postat av: mariaaaaaaaa

omg linnea spinkis! :O

dör för dina ben :D btw vi måste träna snart tsm!



/maria<3<3<3

2010-04-26 @ 13:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0