Another day another drama

Helgen har varit back and forward som man säger på engelska. Trodde jag hade upplevt mycket drama i mitt liv men det som händer just nu gör så känslorna bubblar till liv. Det värsta är när det handlar om någon annan än mig för då har jag absoult ingenting att säga till om, ååh blir så frustrerad. I fredags var vi iallafall på en dunderfekke och där var det drag kan man säga. Galet mycket "kändisar" och jag fattar inte hur vi kom in där men kul var det. Jag och Minna åkte hem till CG sen faktiskt och det var väll lite lalala men kul om man tänker efter haha.

På lördagen vaknade vi av Carl-Gustavs vilda småbarn som vi sedan myste lite med när vi tittade på Harry Potter 3 hehe. Efter ett tag åkte Minna och jag till mig för att sova. Vi catchade även upp med Siri och sen gick vi och åt på donken och åkte efter det hem till Minna. Hemma hos Minna hände det en jobbig sak, usch... På kvällen för att lätta upp stämningen lite åkte vi till Café 60 som jag aldrig fikat på förut. Det var mysigt men fullt. Sedan åkte vi till Jimi för att hämta Siris nycklar och sen drog vi hem till Siri och sov.

Idag har vi myst med filmen Ciao Bella (Minna och jag klarade av att sätta på den själva medan Siri köpte mat till oss *applåd*). Nu kom jag precis hem från mina kusiner i Älta där det bjöds på god middag och efterrätt. Har även åkt pulka *kul* och blivit mulad *mindre kul* haha.
Nu känner jag att jag bara vill komma bort från vardagen. En semester till något varmt ställe en vecka skulle vara helt underbart. Känner att jag förtjänar det.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0