Det gör bara... ont.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mhmmm. Men igår var det inte en så rolig dag. Som Karin kallar det man slår ihjäl massor med dötid utan att det betyder något. Jag har tänkt på lite saker men bara för det kommer jag inte på dem. Eller en sak är typ att blogga. Det är ju fan sjukt egentligen att folk läser vad man gör osv osv. Storbloggare liksom. De får ju aldrig en lugn stund och det känns läskigt på något sätt. Kanske borde sluta blogga men det är som någon slags drog. Jajajaaaa snart ska jag sätta på mig kläder och dra till mina kusiner. På måndag åker jag till Venedig så jag tror det här är det sista för mig på ett tag, ciiiaaao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0